Kjapp hilsen fra landsstyremøte

Fra fylkesleder og listetopp i MDG Møre og Romsdal, John John Bruseth.

John John LSM

Fantastisk å være på Landsstyremøte i disse dager – en utrolig optimisme – vi sitter her inne på Stortinget i fineværet og koser oss med alle de gode sakene vi har, som ingen andre har.. Det går så det suser i alle fylker, og ingen ser at det er noen grunn til at det skal stoppe opp nå. Med en knallgod valgkamp – som i hovedsak vil gå ut på å få folk til å vite om oss, og at vi ikke bare tenker miljø miljø miljø, men også har andre saker – så vil vi komme i mål med bravour. Det er den veien vinden blåser – den er grønn, optimistisk og sval. MDG Møre og Romsdal ligger nå an til 2 på Fylkestinget, og å havne på vippen. Vi går for 3! Og gjerne Fylkesordføreren!

Men oppi all gleden, er vi forberedt på at etter sommeren vil det komme blåere og rødere krefter som ønsker å drepen denne gleden – når de store valgkamtigrene i de store partiene girer om og kommer etter oss – det er da vi skal vise styrke og holde stand!

Men inntil da nyter vi oppturen i lange drag –