Grunnkurs i Kristiansund lørdag den 22. oktober

Medlemmer i Miljøpartiet De Grønne Møre og Romsdal inviteres herved til kursdag på Dødeladen i Kristiansund. Dette er kurset som var planlagt til 24. september, og måtte utsettes.
Vi ber om at de som meldte seg på til den 24 september sender inn ny påmelding.

30. september 2016

Dagsplan MDG-kurs lørdag 22. oktober:

Kurset begynner kl.11 og er delt inn i tre deler på ca. tre timer hver:

1) Ideologi, historikk og prinsipper

2) Organisasjon og lokallagsarbeid

3) Kommunikasjon og mediearbeid

Kursholder sørger for naturlige pauser underveis i kurset.

Siste buss med timeekspressen fra Kristiansund går kl.20.00 og kurset skal være ferdig til da.

Kurssted:

Dødeladen Cafe ligger på Innlandet i Kristiansund. Selve bygget er fra begynnelsen av 1700-tallet og ligger i et historisk område med mye gammel bebyggelse. Her holdes kurset i 2 etasje mens pub og restaurant er å finne i første etasje.

Utgifter

MDG Møre og Romsdal kan dekke reise med offentlig transport innen fylket ved innsending av reiseregning med kvitteringer i etterkant. Sendes til vår kasserer thorleifs@live.no

Påmelding til moreogromsdal@mdg.no helt fram til kursstart 15. oktober.

Reise:

For den som kommer med bil så er det bare å kjøre rett til Dødeladen, adressen er da Skippergata 1A. Den som kommer med buss må enten gå fra byen (Kirklandet) til Innlandet (ca. 20 min), eller ta Sundbåten fra Piren i Kristiansund. Den går da direkte til Innlandet og legger til rett utenfor Dødeladen. Båten går kl. 10.15 og 10.45 og tar 2 minutter. Bussene korresponderer dårlig med kurset. Om noen ikke finner veien eller er sent ute så bare ring Kjetil på 48253343 så kan han arrangere transport. Dette gjelder også for reisen tilbake etter kurset.

Måltid:

MDG dekker kaffe og kaker gjennom kursdagen, men måltid og evt. annen drikke må hver deltaker betale selv. Dødeladen har litt av hvert på menyen.

Kursholder: Line Fjørstad MDG Sør-Trøndelag

Arrangør: MDG Møre og Romsdal